יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

שיווק באינטרנט | מבצע מנוע צמיחה לעסקים יוצא לדרך , כול הכלים שיסייעו לכם למכור באינטרנט בהצלחה.

שיווק באינטרנט | מבצע מנוע צמיחה לעסקים יוצא לדרך. רוצים להצליח בשיווק באינטרנט? רוצים לסגור יותר עסקאות? מחפשים שותפים שיסייעו לכם לבנות מהלך שיווקי יעיל במחיר הוגן? אנחנו הכתובת. וידאו פוש שיווק באינטרנט לעסקים. אנחנו מאמינים בשילוב בין כלי קידום. צפו בסרטון ותקבלו את ההצעה הטובה ביותר לשיווק המוצר או השירות שלכם באינטרנט. מזמינים סרטון וידאו ומקבלים פרסום בגוגל לחודש במתנה. אנחנו נעמיד לרשותכם צוות פיתוח שיסייע לכם לבנות מהלך שיווקי אפקטיבי שיביא לכם פניות רלוונטיות. אנחנו נסייע לכם לשווק את המוצר או השירות בדרך הנכונה והממוקדת ביותר. נעשה הכול כדי שאתם תרוויחו יותר. רק בוידאו פוש תקבלו גם סרטון וידאו, גם דף נחיתה, גם קמפיין פרסום לחודש ימים במתנה וגם את כול הלידים, ללא חיוב. כן כן, אתם קוראים נכון, כול הלידים שיגיעו כתוצאה מהפרסום בגוגל, יגיעו אליכם ישירות למייל, ללא חיוב נוסף. למידע נוסף בקרו באתר וידאו פוש.



 

שיווק באינטרנט | ההצלחות שלנו. שילוב בין כלי הקידום הטובים ביותר יוצר עבור הלקוחות שלנו את התוצאה הטובה ביותר.

שיווק באינטרנט לעסקים שרוצים למכור יותר בעזרת כלי שיווק וקידום מתקדמים. אם יש לכם עסק ואתם מחפשים את שיטת השיווק האופטימלית, אנחנו הכתובת. בסרטון הקצר שלפניכם תקבלו סקירה קצרה עלינו ועל חלק מהפרוייקטים שיצרנו. אנחנו מאמינים במהלך סינרגטי. שילוב בין כלי קידום שיניב עבורכם את התוצאה הטובה ביותר. אנחנו מאמינים בוידאו ככלי קידום אפקטיבי המאפשר לכם להציג את היכולת שלכם בפני הלקוחות במילת מפתח רלוונטית לתחום הפעילות שלכם. הלקוח באינטרנט הוא חסר סבלנות. אין לו זמן לטקסטים ארוכים אודות השירות או המוצר שאתם מוכרים. הוא רוצה לראות הצעה כאן ועכשיו. שיווק באינטרנט באמצעות וידאו מעניק לכם את ההזדמנות לדבר עם הלקוח בגובה העיניים ולהציע לו הצעת מכירה ייחודית שתגרום לו ליצור קשר. אנחנו פועלים ביוטיוב מיום הקמתו של האתר וצברנו ניסיון רב ב-פיתוח קמפיינים באינטרנט כול סגנון, בכול ג'אנר ולכול מטרה. להזמנת קמפיין בקרו אותנו באתר וידאו פוש. 



 

יום שבת, 3 בספטמבר 2011

מכונת ישראל | שיווק באינטרנט איך בונים קמפיין וידאו חברתי באינטרנט. סרטון אנמיציה חכם שעושה את העבודה

 ביום שבת, אגב שיטוט באתר יוטיוב, נתקלתי בסרטון הוידאו שלפניכם. הוא היה מושקע, עשוי היטב וסיפר את הסיפור של המחאה האזרחית החשובה ביותר בישראל. סרטון אנימציה רווי בהומור אינטליגנטי, קליט, משעשע ומעורר הזדהות. לפעמים כלי חשוב כמו וידאו לא חייב להציג בפנינו את המציאות ממש באחד על אחד. במקרה הזה הדימוי עושה את העבודה. בלי אף מילה ברקע, רק באמצעות אנימציה הצליחו היוצרים להעביר את התיסכול האזרחי שמלווה אותם. דווקא בגלל שמדובר בסרטון אנימציה, הצופה מנוטרל מרגשות שליליים. הוא צופה בסרטון בוחן אותו ואני מאמין שהסרטון מצליח לשקף את המציאות המתסכלת שאנו חיים בה. שיווק באינטרנט במיטבו. הן ברמת התוכן והן ברמת הסגנון. מטחנת המילים שהמחאה הזאת גרסה הותירה את הציבור אדיש. הסרטון הזה מודע לשימוש מושכל בג'אנר והצליח ליצור עבורנו פרשנות שמשקפת במדוייק את תחושת המחאה. זה מסוג הסרטונים שאתה רואה, ניגש לכפתור השיתוף ביוטיוב ומעביר אותם הלאה.