יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

וידאו פוש קמפיין פרסום בוידאו באינטרנט

מחפש פרסום אפקטיבי באינטרנט? וידאו פוש - פתרונות וידאו באינטרנט. רוצה דף נחיתה עם וידאו שמביא יותר לקוחות? פרסום באמצעות קמפיין ויראלי? תוכנית שותפים בעזרת וידאו? קמפיין פרסומות באינטרנט? קמפיין וידאו פוש נותן לך את כל היתרונות של קמפיין טלוויזיה באינטרנט. להצעת מחיר ללא כל התחייבות, הקלק על הבאנר, או שלח מייל: videopush@gmail.com
בעל עסק, רוצה לשכנע לקוחות שהמוצר או השרות שלך הם הטובים ביותר? אל תסתפק רק במילים. גם אם בחרת בקמפיין PPC המקשר לאתר שלך באמצעות מודעת מילים, יש סיכוי שהלקוח יגיע לאתר, אבל לא ירכוש את המוצר או השרות שאתה משווק. תן למומחים של וידאו פוש לקדם את העסק שלך בוידאו באתר YOUTUBE, בדף הבית באתר שלך ולהביא לך יותר לקוחות בעזרת קמפיין וידאו אפקטיבי. אנחנו נקים עבורך דף נחיתה עם וידאו משולב בתוכנת ניהול לקוחות ומקושר ל-3 כתובות מייל לבחירתך. צוות וידאו פוש ידריך אותך צעד אחר צעד משלב קביעת היעדים, תכנון האסטרטגיה השיווקית, פיתוח התסריט ועד להפקה ושיגור קמפיין הוידאו באתר YOUTUBE , במנוע החיפוש של GOOGLE באתרים חברתיים, בפורומים, בבלוגים וגם בדף הבית באתר שלך.


הניסיון של וידאו פוש בקידום קמפיינים בוידאו באינטרנט מקדם את העסק שלך ומביא לך יותר לקוחות.

אורי ששון, מפיק, במאי ומנהל תוכן צבר ניסיון רב בפיתוח תכני וידאו לפרסומות בערוץ 2 עבור חברות ישראליות ובינלאומיות, כיוצר סרטוני וידאו ויראליים שהופצו באתר YOUTUBE ובמגוון אתרי אינטרנט וכבמאי סדרת טלוויזיה המשודרת בערוץ הלוויין YES ובאתר WALLA. הניסיון הרב בפיתוח תכני וידאו במגוון פלטפורמות מאפשר לך ליהנות מגישה מקצוענית שתסייע לך לתכנן בדיוק את קמפיין הוידאו שמתאים לך. קמפיין וידאו פוש מקורי בהתאמה אישית שמניע לקוחות לפעולה ומקדם את העסק שלך.


בעל אתר, מקדם אתרים, קמפיין וידאו מבית וידאו פוש, התשובה האפקטיבית ביותר למתחרים שלך באינטרנט.

מוטרד מהמתחרים שלך? בצדק. האינטרנט הפך לזירה תחרותית פעילה מאוד המחייבת חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא. ברוב המקרים, המתחרים שלך עוקבים אחריך ונוקטים בשיטות פעולה דומות לשלך. קידום אורגני, קמפיין PPC, פרסום באנרים באינטרנט, קמפיין מסורתי בעיתונות ובמקומונים. אם חשוב לך לבלוט באינטרנט, קמפיין וידאו פוש באתר YOUTUBE יעניק לך מקסימום יתרונות מול המתחרים שלך. מנהל אתר, סמנכ"ל שיווק, סמנכ"ל פיתוח עסקי, אל תוותר על היתרונות של קמפיין וידאו פוש באינטרנט. יתרון שיווקי, בולטות, זכירות, קדימות, והכי חשוב חשיבה אסטרטגית תחרותית שתסייע לך לגבור על המתחרים שלך בגישה מקורית וממוקדת. בשורה התחתונה, קמפיין וידאו פוש באינטרנט יביא לך יותר לקוחות.


קמפיין וידאו פוש בשיטת 5 השלבים, מניע את הלקוח לפעולה ומשפר את יחס ההמרה. הרווח כולו שלך. כדי להבטיח שתקבל את קמפיין הוידאו האפקטיבי ביותר עם יחס ההמרה הטוב ביותר, פיתחנו את קמפיין וידאו פוש בשיטת 5 השלבים. שיטת 5 השלבים של וידאו פוש מקדמת את העסק שלך שלב אחר שלב ומשפרת את ביצועי קמפיין הוידאו באינטרנט. 1. לימוד מקדים של המוצר או השירות. מי קהל היעד? מי המתחרים? מה החסמים? מה היעדים? 2. מחקר מילות מפתח הממקד ומחדד את האסטרטגיה השיווקית של קמפיין הוידאו. 3.כתיבת תסריט בתיאום עם הלקוח ותוך שימת דגש על הנתונים הרלוונטיים של המוצר או השרות. 4. הפקת קמפיין וידאו מותאם לאינטרנט. 5. קידום והפצת קמפיין הוידאו באתר YOUTUBE, במנוע החיפוש של GOOGLE, ברשתות חברתיות, באתרי קידום, בפורומים ובבלוגים. להזמנת פגישת ייעוץ אישית ללא התחייבות: אורי ששון: 054-2007674 או במייל: videopush@gmail.com



קמפיין וידאו פוש באינטרנט, הדרך החכמה ביותר לשכנע את הלקוחות לבחור במוצר או בשירות שהאתר שלך מציע.

אנחנו משוכנעים שהמוצר או השרות שאתה משווק באינטרנט הם באיכות הטובה ביותר. אבל מה לעשות שהלקוחות לא משתכנעים בקלות. וידאו פוש מפתחים עבורך בהתאמה אישית סרטון וידאו חכם שישכנע את הלקוח ויביא אותו ממוקד ובשל יותר לביצוע העסקה. גם אם הלקוח ראה את המודעה שלך בקמפיין קישורים ממומנים, הקליק על המודעה והגיע לאתר, שום דבר לא מבטיח לך שהוא אכן יקנה את המוצר או השרות שאתה משווק. חסר לך עוד פוש קטן שידחוף את הלקוח וישכנע אותו לבחור בך. בארגז הכלים של וידאו פוש תמצא מגוון רחב של פתרונות שיווק וקידום מכירות. סרטוני הדרכה, סרטוני הדגמה משולבי אנימציה, סרטונים ויראליים המתמקדים בבעיה ובפתרון שהמוצר שלך מציע. סדרות ויראליות המיועדות להפצה באינטרנט וברשימות תפוצה. שיטות קידום חוץ אתרי משולבות בקמפיין וידאו שיבליטו את יתרונות המוצר שלך מול המתחרים וישכנעו את הלקוח לבחור במוצר או השרות שלך.


סרטון אחד אפקטיבי בקמפיין וידאו פוש מונע נטישת לקוחות ומאריך את זמן השהייה באתר. כמה זמן להערכתך הלקוח מוכן להקדיש לך באינטרנט? 30 שניות? דקה? שתי דקות? הרבה פחות. מחקרים מוכיחים שהגולשים הם בעלי סף גירוי נמוך מאוד. אם לא תציע בדיוק את ההצעה הרלוונטית, הגולש יצא מן האתר. אם הוא הגיע אליך אחרי שהקליק על המודעה שלך, נצל את ההזדמנות ושפר את יחס ההמרה באתר. אם אין לך סרטון וידאו בדף הבית באתר או בין דפי האתר, זו בדיוק הסיבה שאתה זקוק לקמפיין וידאו פוש. זו בדיוק הסיבה שאתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד לקוח. אל תפספס את ההזדמנות. סרטון וידאו בקמפיין וידאו פוש מותאם בדיוק לצרכים ולדרישות של הלקוח שלך. סרטון וידאו בקמפיין וידאו פוש באינטרנט מאפשר לך לבחור את המסר והסגנון של הסרטון. איזה סגנון וידאו מתאים למוצר שלך? תן למומחים של וידאו פוש להציע לך את הקמפיין המשתלם ביותר.


וידאו פוש מפתחים עבורך קמפיין וידאו באינטרנט שמותאם לאסטרטגיה השיווקית של המוצר או השירות שלך.

התבונן בסרטונים שהוצבו כאן, האם תוכל לומר שהם בעלי סגנון זהה? לסגנון ולגישה שתבחר יש השפעה מכרעת על המכירות. איזה קמפיין וידאו מתאים לך? קמפיין שיווק ויראלי, קמפיין הדרכה, קמפיין הפצה ברשתות חברתיות, קמפיין וידאו בדף נחיתה, קמפיין תצוגה, קמפיין מכירה, קמפיין תדמית, קמפיין וידאו מייל ועוד מגוון של פתרונות וידאו מקוריים. בוידאו פוש אתה יכול להיות בטוח שתקבל קמפיין וידאו מקורי מותאם בדיוק לאסטרטגיה השיווקית של המוצר או השירות שלך וממוקד בשפה הרלוונטית לקהל היעד שלך. הניסיון המצטבר שלנו מבטיח לך קמפיין וידאו מקורי ובולט בסגנון, באיכות, ובשפה השיווקית. קמפיין וידאו שיקדם את העסק, המוצר או השרות שלך ויביא לך יותר לקוחות. צור קשר עם וידאו פוש והזמן קמפיין וידאו שיקדם את העסק שלך באינטרנט. videopush@gmail.com

תגובה 1:

  1. פירסום סרטוני בוידאו בYouTube כאמצעי נוסף בכל תחום השיווק באינטרנט הוא בהחלט בין המוצלחים. אך הכלל החשוב מכל הוא דע מי הם לקוחותיך. לא כל החברות צריכות עמוד פייסבוק או סרטונים, רובן כן, אבל חשוב לדעת להגדיר מי הקהל שאליו אלהחליט באיזה קו שיווקי לנקוט.

    השבמחק